środa, 22 września 2010

Nauczyciel. Nubia


8 komentarzy:

  1. Lubię takie zdjęcia..Pozdrawiam..A.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj, Pchełko, cieszę się, że Ci się podobają:-) Drugie jest, niestety, nieostre, bo jak zwykle robione z partyzanta, z daleka. Ale tak bardzo podoba mi się jego twarz, że nie mogłam się oprzeć, żeby nie pokazać tego zdjęcia. Lubię twarze starych ludzi, a tam, w Nubii, są one wyjątkowo piękne.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. I ciekawe o czym myślał paląc tą fajkę ehh tez mi się podobają !

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacja! A tam nieostre :P Wyraz się liczy :]

    OdpowiedzUsuń
  5. Ujęła mnie ta twarz i ciepłe spojrzenie. Byłam tam po tygodniu i znowu palił fajkę na szkolnym dziedzińcu. Tym razem zapytałam, czy mogę mu zrobić zdjęcie, ale widać coś stało na przeszkodzie dobremu zdjęciu, bo na kilkunastu, które zrobiłam, brakuje ostrości:) przeznaczenie, jak widać:)

    W drodze --> dziękuję:)

    Ana z Maroka --> witaj u mnie:) cieszę się, że ci się podobają zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne!
    Zastanawia mnie ile lat może mieć taki człowiek. Ciemna skóra na pewno dodaje.. Patrzę na włosy, zmarszczki, zęby, sześćdziesiąt? osiemdziesiąt? czterdzieści? Nie potrafię oszacować.
    słoneczne poranne pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kate, nie mam pojęcia. Sama się nad tym zastanawiałam często. Ciemna karnacja dodaje lat, więc zwykle okazywało się, że przeszacowałam o dobre 10:-)
    U nas też dzisiaj słońce - nareszcie:-) pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń